tisdag 26 maj 2009

Lunartiden<3


Lunarstorm var fan världens bästa sida. Världens bästa bråksida och världens bästa kärlekssida. Hur många och hur mycket bråkade man inte under lunartiden. och hur måna vänner fick man inte. och när pro kom. Jag och lunar var kärlekiga. Jag hade suttit vid lunar dygnet runt och bråkat mina bråk som jag startade med flit för att roa mig om jag kunnat. Fast mamma sa att jag skulle sova vid 22 så fick inte sitta där hela natten. hAHA, UNDERBART MED TJEJERNA MED PUTA MED LÄPPARNA BILDERNA. Jag älskade att skriva till dem att de var snygg, för de blev så stött av att en tjej skrev det så jag fick upp världens roligaste diskusioner. Tror lunar få bli min framtid efter studenten!
men först är det nösspåtagning i morgon.
Eller hur sloffsen?

1 kommentar:

mindy sa...

Hur reagerade tjejerna när du sa att de var snygga?