tisdag 2 juni 2009

muse..... Sa någon MUSE?



Vad är kärlek? När man anser att man bara måste gå på deras spelning på hovet i stockholm och lyssnar på dem dygnet runt.

Eller kanske det är när man inte ens kan uttala deras namn rätt, men man säger det ändå för man lyssnar på dem dygnet runt. Man försöker uppmana ens vänner som lyssnar på bajspopp att få upp ögonen för dem men inte lyckas. Man her igång sin favoritlåt Starlight/Hysteria(beroende på vilket humör och vilken dag) varje fest och någon varje gång byter bort den men man försöker ändå varje gång och var tioende minut. Man sitter och gråter för man ensammen sitter och drömmer sig till den 24 oktober trotts att det är söndag och jag troligtvis kommer kasta min brors födelsedag i väggen. Man sitter och tänker, jag åker själv om så behövs. Jag rånar en bank för att ha råd med biljetten om det behövs. FÖR JAG SKA GÅ! trotts att mina vänners hjärnor inte förstår sig på det här, så gör jag ett försök och lägger här ut en fin annonsering här i min blogg.

SÖKES en dejt till musekonseren den 24 oktober hovet stockholm! Vi ska inte pussas och inte ge kärlek åt varandra, bara till bandet! Kille som tjej, någon som hänger på?

Inga kommentarer: