tisdag 24 mars 2009

Behöver jag någon som kompleterar mig, broder du är mig för lik



Dagens underbara man:)

Namn : Hulken

Född : igår?

Sysselsättning : Vara osmart och vara stark

Motivering : Du hittar hela motiveringen under "sysselsättning" med tanke på att mitt liv går ut på att (tydligen men ofrivilligt) krympa muskler och ligga dygnet runt och plugga som smart guy 90. Ingen kompleterar mig som honom <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

dessutom har jag just utan min HALVA rumskamrats vetskap möblerat om och tryckt ihop sängrana. Så jag har en säng som är stor nog för min man (nästan). Lätt värt att sova på golvet för honom juh. Kolla musiklerna. Och nej han mår inte illa bara för han är grön:@.

Jag är så kär i dig hulken, att jag måste göra de häftiga glass strut hjärtana för dig! <3<3<3<3<3<3<3<3

PUSS

Inga kommentarer: