torsdag 26 mars 2009

Mannen i mitt liv






Männen i ens liv behöver inte alltid vara de vackraste. De behöver inte heller vara de smidigaste och smalaste.

Det enda som behövs är lite kärlek och att man lever på samma nivå.

Som jag och patrick tillexempel. Han är inte den stiligaste mannen jag mött i mina dar. Men han är den bästa mannen jag mött i mina dar.

Varför? : Att han är en stjärna kan egentligen vara den fullständiga förklaringen. Han strålar och han Lever livet. Han är dock lika ledsen som jag över att han inte kan se sin panna:(. Men han undviker för det mesta att se farorna som lurar, samtidigt som han får farorna på andra tankar(se film nedan).


Love you forever!
Missa INTE
Glömm inte den underbara tävlingen jag har till V17.
Lämna din finaste paintbild till mig redan idag.
Tävlingen går ut på att man ska göra bäst paintbild och jag kommer under V17 publicera alla lämpliga bidrag i min blogg och bilden med flest kommentarer innan söndag V17 23.59 vinner ett underbart vacker pris som jag valt ut helt själv.
Så skicka ditt bidrag till mig på mejlen miajunnogelin@hotmail.com,

Inga kommentarer: