lördag 21 mars 2009

Tema - for the week

Med tanke på vart jag sitter och vart jag står.
Så är veckans tema Snygga killar.

Dock bara en snygg kille per dag.

Oftare kan man inte byta?

Tema for the week sträcker sig helgen ut och vecka 13 ut.

Så mer snygga killar åt värlen.


Dagens.
Namn : Måns - men inte bara måns
Ålder : Tydligen äldre än mig
Sysselsättning : ? tror han blev hittad i idol en gång?(länk)
Hur upptäckte jag honom : För er som inte vet så är jag klantig, så för att slippa skämma ut sig för mycket så må en sjlsfrände för dagen också vara klantig. Jag blev inte kär i han när jag hörde och såg hans överdrivna rörelser i "så ska det låta" idag utan när han gjorde sitt hopp och förstörde glasgolvet inför publiken och alla tittare. Då föll jag!
Jag älskar dig idag Måns!

2 kommentarer:

AzzTriD sa...

de gjorde Martin stenmark när han var med också xD

mia sa...

du är ett stort fan av så ska det låta du?;) haha