söndag 12 april 2009

hipp farmor och rapp farfar

Farfar och Farmor
Jag har just umgåtts med mina coola farföräldrar.
Jag blev bjuden på mat av min farmor som hänger bättre med i modet än vad min far gör.
Och min farfar kör häftigare skämt än min mor.
Vilket gör att sällskapet med farmor och farfar är ballare än med mor och far.
Var på promenad med dem efter den underbara maten,
de måste ju skydda mig mot alla moppegäng som finns här i stan som jag muckat mig med hela kvällen igår medans de också försöker piecea till alla de ser medans de gick på varsin sida om mig och jag fick gå så mitt i vägen jag kunde och ville.
Så sjukt coolt,
med mamma och pappa hade jag ju nästan gå i diket för de tror jag ska bli påkörd.
Fan,
påkörd?
det blir man väl inte mitt i vägen heller.
Det är bilarna som ska köra på höger sida.
Vilket betyder att jag måste kunna gå i mitten?
Nu har dock farmor och farfar lämnat mig efter att vi spelat lite hårdrock och rockat loss och vattnat blommor.
Självklart hade det inte blivit hårdrock om farmor fått välja musik,
men hon fick ju vara djup och lykta på blommorna hon vattnade så var nöjd ändå!
Tjing

Inga kommentarer: