måndag 13 april 2009

jag vet att jag ser ner på dig

folk säger ofta. vad är det för mening att fylla 19. komma ut på krogen gör du när du är 18 redan. och systemet kommer du inte in på förän du är 20. men för mig är min kommande 19 års dag den viktigaste födelsedagen! jag blir ju tant! jag måste ha mål med livet. jag håller redan på att lyckligt bli övad på att kallas för tant. eftersom jag såg ut som en, mitt liv ljusnade. dessvärre slocknade det idag när jag var tvungen att erkänna min fåniga 18 åriga ålder. pappa stod breve så kunde inte ljuga för den stackars gubben som stod i kassan, hoppas han inte får men efter händelsen! men du kommer nu glömma den gubben och minnas mina mål innan jag blir tant! att göra innan min kommande födelsedag den 6 maj som alla måste komma ihåg. 1. sluta leka med maten. 2. gå omkring med pappa som om jag vore hans barn, istället som hans tant till dotter 3.sluta få finnar och odla (mustasch? vad tror du om mig. jag skulle bli tant inte moppe pojke) rynkor(hej, malin jag önskar mig antirynkkräm i födelsedagspresent) 4. leva på att berätta minnen ifrån min barndom. 5. tvinga i mina barnbarn äta så mycket mer mat än de egentligen orkar. © nu blir det längta till backen medans alla längtar efter mig!

2 kommentarer:

Ida Dahlberg sa...

MIA! Jag saknar dig! ^^

mia sa...

jag saknar dig också korv! hur ska jag stå ut alla dessa veckor utan dig?:O