tisdag 28 april 2009

Jag har juh inga bilder?:O



Jag insåg att ni sett alldeles för lite bilder ur mitt liv på senaste.

Så tänkte bara lägga upp en så ni orkar kolla min blogg, för jag ger upp bloggar utan bilder för jag kan inte läsa.

Så jag visar er ännu en fin del ur mitt privatliv. Min heta sexiga man. Är han inte sexig? Ni ska se när han petar snorkråkor. mmm. jag vill också peta mina ur en näsa i pannan! Skönt att jag får göra det på honom ibland. egentligen är inte dne här bloggen till för kärlek och privatliv, bara det ytliga licksom. Men jag är så kär och kan inte hålla det hemligt längre. Kärlek vid första ögonkastet kallar jag det!

1 kommentar:

Bloggpolisen sa...

Mia Junno Gelin vi måste tyvärr komma med ett tråkigt meddelande; om du inte bloggar snart kommer Max Hamburgesesturanger stänga ner sin verksamhet i alla de nordiska länderna. Alltså blir det långt för dig att få dig dina lökringar. Så blogga. NU.